Wednesday, March 08, 2006

Marketing, IT

Marketing. Kort samengevat.

Door het integreren van informatietechnologie, digitale systemen en kennismarketing kan men effectieve snelle marketing strategieën ontwikkelen. Bijvoorbeeld voor direkt marketing. Geen overbodige hoeveelheden mail, smsjes en nieuwsbrieven. Die misschien ergenissen veroorzaken.Met behulp van datamining en data resources kan men gerichte marketing campagnes uitvoeren. Ook met locatie campagnes en voor bijvoorbeeld Point of Sales.

Het is zelfs mogelijk om per direkt snel strategieën te kunnen bepalen. Door de real-time en per direkte beschikbaarheid van diverse gegevens. In plaats van bijvoorbeeld ouderwets ploegen door bergen papieren en bergen ingewikkelde analyses. Individuele marketing is nu de marketing van de komende tijd. Met name voor reclamecampagnes.Grote bedrijven hebben al succesvol deze nieuwe marketing strategieen toegepast. Zoals bijvoorbeeld Google.


Summary Marketing Strategies

With integration of informationtechnology with digital systems and knowledgemarketing, effectieve and rapid marketing strategies can be developped. For example direkt marketing. No more useless amounts of irritating e-mails, sms and newsletters. Using datamining and dataresources effective marketing campagnes can be realised. Even campagnes on locations. Or Point of Sales. Is is also possible to operate on demand and develop real- time marketing strategies . With fast and easy acces of data. Instead of massive amounts of statistics and analyses. Individual marketing is actual the next decade. Especially for advertising. Large companies already are oprating with these new strategies. For example Google.

Español | Deutsche | Français | Italiano | Português

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home